Oon tosi onnellinen nyt, koska menen ensi viikolla Bulgariaan  Kävin siellä viime vuonnakin, tosin eri paikassa, ja on pakko sanoa että maa on upea! Ruokakin on hyvää, mut ite tykkään enemmän näistä kulttuuriosioista kuten musiikista, arkkitehtuurista, jne.

Oonha mä ollu jotenki ahkera täl viikol, mikä ehkä johtuu tost yllämainitusta, mut mikä selittää sen et oon ollu vaan parina päivänä koneel? Mahdollisesti toi kesä vaikuttaa mun energisyyteen jollakin tavoin. Ehkä se antaa mulle energiaa kyhätä näitä keskeneräsii projekteja eteenpäin... Mul on meinaan ollu tuol amikses ollu mieles et voisin kyhätä mun pesukonees hajonneen liivin (mitäs en muistanut huolitella niitä pirhanan saumanvaroja xD) uudestaan. Eilen sit tein liivin kaavat uusiksi koska en muistanut et mihin olin tunkenu edelliset kaavani, ja viime vuonna ostamasta tukikankaasta leikkasin uudet etualavarat. Lisäks kävin ostamas systerini kanssa Itiksestä uudet kankaat ja napit. Huomenna sit onkin ompelua ku lupasin äidilleni lyhentää parit housut hänelle :D No, mikäs siinä. Ainaski on tekemistä ^^