On aikas kiva homma et mul on syndet tulos tos tulevan viikon lauantaina (20 vuotta ollu täs maailmas peräti) ja mul on syndebileet tietenki sillon. No, suunnittelin et teen ite vaatteeni sinne kuten olen aina tehnyt, vaatetusalalla kun opiskelen. Mitä on tullut tehtyä? Ei YHTIKÄS mitää! Joka päivä oon ollu vaa: "Tänää alan tehä sitä hihatinta, minkä bongasin siit Suurest Käsityölehdest..." Ja sit löytyyki muuta tekemistä. Liivin sentäs oon saanu jo loman aikana valmiiks ja sain jopa pienen ihmeen aikaseks: työssäoppimispaikan siskoni vanhasta koulusta. Siellä oon ahertanut jo viitisen viikkoa, ja toiset viis viikkoa enää jäljel :) Kaks hassua näyttöä tulossa, asiakaspalvelu ja korjausompelu ja sen jälkeen ompelun perusosaamisen näyttö. Ne menee mulla helpolla läpi, varsinkin ku ennen ompelun perusosaamista voin kyhätä protoja, jos epäilen jotakin vaihetta. Korjauksia oon harrastanut aikas paljonkin, mut jos tulee jotai muodistusta ni voi vittu.

Yritän ny sit tehä parhaani ja pyrin saamaan mahdollisimman hyvät arvosanat täst työssäoppimisjaksost ni oon tyytyväinen. Sanovat mua perfektionistiksi... SE NÄHDÄÄN!